lördag 18 april 2015

Phenomé Leave-On Purifying Cream

Det här är en härlig ansiktsrengöringskräm som lämnar huden mjuk och ren. Den funkar även bra till att ta bort smink, då brukar jag ta på krämen i två omgångar för att få ordentligt rent. Konsistensen är är härligt len och krämig åt det lösare håller. Doften är mild och lite mysig och jag gillar verkligen den här. Det är tänkt att man bara skall torka av med t.ex en bomullspad men jag sköljer alltid av med vatten.

Jag har tidigare skrivit om Phenomés andra ansiktsrengöring, Phenomé Nourishing Cleansing Milk (läs här om du är intresserad), som jag tyckte om, men jag tycker ännu bättre om Leave on Purifying Cream. Phenoméhar blivit ett av mina favoritmärken. Fina förpackningar och fina ingredienser. Kärlek!


Pris: 275 kronor hos ecoliving.se, funnit den till fantastiska 149 kronor hos Lyko.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar