lördag 25 februari 2012

Rouge Dior 363 Corolle Pink

Jag hade den stora turen att vinna ett Dior-kit som fina Tina på Beleza lottade ut. Jag tycker väldigt mycket om både läppstift och Dior så jag blev väldigt glad över vinsten.

Kitet innehöll parfymen Miss Dior i mini-testa på flaska, en foundationj (som kommer testas då det blivit lite sol och jag lite mer färg) samt fullstorlek av Rouge Dior 363 Corolle Pink. 

Det här är mitt första stift som är rosa på "riktigt" och Corolle Pink är en söt ganska flickig rosa. Mjuk på läpparna och ger förvånansvärt mycket glans. Hållbarheten känns rätt bra den också.

Värde: 350 kronor hos Kicks.




1 kommentar:

  1. Underbar färg på dig och nu önskar jag ju nästan att jag behållt det själv haha. Attans också. ;)

    Skönt att det kom fram till helgen så du slapp vänta till måndag. :)

    SvaraRadera