torsdag 1 mars 2012

Body Shopping

Besökte The Body Shop idag för att köpa en ny burk av ansiktskrämen Vitamine E Intense Moisture Cream. Efter lite avvaktande sedan Chokomaniaserien kom ut har jag slått till på body buttern i serien.

Butikstjejen visade Vitamin C Skin Boost, som jag blev nyfiken på - den fick med andra ord också hamna i varukorgen. Har testat den lite snabbt och den känns lovande!


Jag bad även att få ett prov på Nutriganics Drops of Youth för att känna på den innan ett eventuellt köp. Det ligger i den lilla burken.

När man handlat för 400:- så fick man ett paket bestående av två produkter ur Spa Wisdomserien, Adzuki bean & Rice showergel och Apricot & Rice Finishing Mist. Jag förstår inte riktigt vad/hur man skall använda misten, men den kan la bli skön över bysten efter en dag i solen kanske. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om lukten på dessa två produkter men återkommer med det.


När jag betalat fick jag även en Damernas Värld, trevlig bonus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar