måndag 23 april 2012

Principessa Beauty Notte Breeze dry schampoo

Detta torrschampo köpte jag mycket för förpackningens skull men även för att jag ville testa ett nytt torrschampo. Självklart tog jag Notte breeze för mörkt hår. Dock blev besvikelsen stor.


Torrschampot kommer i en söt burk/flaska, fungerar som en puderburk och luktar ganska gott. Men färgen? Den skall vara för "darker shades" men där håller jag inte med. Färgen på pulvret är mjölkchokladbrunt och passar INTE till ett mörkbrunt hår utan ser bara väldigt konstigt ut. Nästan ännu konstigare än vad ett vitt torrschampo kan se ut. Jag har försökt använda det men det går helt enkelt inte.

Är du som jag mörkt brunhårig eller svarthårig kan du låta bli detta torrschampo.

Pris: 179 kronor hos Eleven.se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar