tisdag 19 juni 2012

Peachy Picks Juni

Först när jag ville prenumerera på Peachy Picks så var det redan fullbokat och jag ställde mig i kö. Glad blev jag när ett mail kom och berättade att en plats var ledig!

Så nu har jag fått mitt första Peachy Picks-paket och jag är väldigt intresserad av det mesta som jag fick!


i+m: En påse med 10 olika prover. Sådana här påsar är jag dålig på att göra någonting med, tyvärr. Skall försöka testa dem, för det står gott om märket när jag läser om det.

MyHavtorn Ekologisk handcreme: Spännande, speciellt den orange-a färgen! Gillar också att den skall vara full av antioxidanter!

Alqvima White Light: Ett ansiktsserum som skall vara utjämnande på hudton och pigmentfläckar samt ge näring och lyster. Jag gillar serum och den här låter väldigt intressant.

Alqvimia Post-Depil Oil: En olja som man skall använda efter rakning och skall hjälpa till att hämma hårväxt. Där ser man! Jag rakar inue utan epilerar men hoppas det har samma/liknande effekt för det.


Elias Aloelotion: Fuktighetsbevarande lotion som skall lindra om man råkat bränna sig i solen. Denna kommer jag nog också få användning för.


DharmaZone Sabi Sands Eco Aroma Oil: Kropps/massageolja som skall göra huden mjuk och smidig. Massageolja är alltid användbart!

Dr. Hauschka Kvittencreme: En lätt dagkräm som bland annat skall skydda mot yttre påfrestningar samt från uttorkning.

Luxit Caring Recovery Cream: En vårdande kräm för särskilt utsatt och torr hud. Krämen skall lugna och ha en uppbyggande effekt. Jag har - trots att jag aldrig testat någon produkt - känt mig lite anti till märket. Men den här krämen väcker mitt intresse!

Jag älskar oljor och serum så var glad att en stor del av innehållet bestod av just detta. Verkar vara en del fina krämer med också. Jag är nöjd med min Peachy Picks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar