söndag 2 september 2012

Macadamia Natural Oil

Macadamia Natural Oils hårolja har varit en storfavorit sedan första gången jag köpte den och jag har varit väldigt fäst vid både produkten och dess lite mörksöta fylliga doft.

Den har fungerat bra på mitt hår och hållit det mjukt och någorlunda i styr. Senaste tiden har den dock fått stå i skymundan till fördel av Nashi Argan, som jag upplever har lite mindre siliconer i sig.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker siliconer i hårojor är råkasst eller om jag faktiskt skall se fördelarna det kan ge. Det lutar mer åt att jag vill ha så lite siliconer som möjligt, men jag saknar faktiskt Macadamia.. Får la bryta av ett tag och återinföra Macadamia i rutinen igen och se om håret visar någon skillnad mot när jag använder Nashis.

Pris: 120 kronor för lilla flaskan (30 ml), 329 kronor för medium-flaskan (125 ml) hos Eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar