lördag 9 mars 2013

Burt's Bees Extra Energizing Citrus & Ginger Root Body Wash

Jag är oftast kluven till citrusdoft (i alla fall citron) i duschprodukter. Jag var lite osäker på om jag skulle köpa Citrus & Ginger Root eller ej men kände att jag faktiskt ville det då den luktade väldigt gott i flaskan.

Och gott luktar den verkligen! Kryddigt med friska citrusnoter i flera former, grapefrukt, apelsin,citron, lime, mandarin och såklart ingefäran i sig samt bergamott. Den här duschgelen har kvalat in bland mina favoriter och är en härlig doftkick

Konsistensen är rätt rinnig och men inte omöjlig, gelen känns snäll mot huden, är till 99,6% naturlig och jag rekommenderar ett köp :)

Pris: 129 kronor hos Kronans Droghandel, Iloveburt.se, Kicks och Eleven.se.

2 kommentarer:

  1. Doftar den inte som WC rengöring? Jag har lite svårt att välja en perfekt citron doft...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar också ha "wc-rengöringsproblemet".. Men denna luktar verkligen bara gott, rekommenderar :)

      Radera