lördag 31 augusti 2013

Une Intuitive Touch BB Cream Concealer

Jag skall helt ärligt säga att detta är min första concealer. Och jag är nöjd, då jag tycker Intuitive Touch BB Cream Concealer från Une är riktigt bra!

Jag använder concealern över röda fläckar, under ögonen och inte minst runt överläppen för förbereda inför läppstift och förminska risken för att läppstiften blöder ut.

Denna concealer är lätt på huden, lätt att arbeta med och täcker relativt bra. Jag har ofta med mig denna i handväskan och produkten kommer i en smart ask med skjutlock. Spegeln på locket är stor och bra och gör asken mer elegant än om den varit helt i plast/haft spegeln på insidan.




Bilderna är tagna vid samma tillfälle, dock har ljussättningen/mättnaden i bilderna blivit lite olika. Färgen återges dock korrekt på den mittersta bilden och "göms" precis lika bra som bild nummer tre antyder.

Pris: Ca 165 kronor hos Kicks, Åhlens och Eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar