lördag 30 november 2013

Criolla Shampoo & Shower Gel

Jag brukar inte använda duschprodukter som är ämnade både för hud och hår, något jag dock gjort med Criollas Shampoo & Shower gel. Denna produkt skall verka lugnande och läkande på torr och irriterad hud och hårbotten.

Denna lilla provflaska räckte till två omgångar av mitt hår (skulle la kunna ha räckt till tre om jag snålat lite mer). Den löddrar ganska fort och har en behaglig doft som luktar rent. Den är dock inte utredande för fem öre och håret är jäkligt besvärligt att reda ut utan balsam, har testat utan balsam en gång och med den andra.

Efteråt när man rett ut håret (utan balsam) är håret dock oerhört mjukt. Tyvärr tar den på tu man hand inte hand om lockar utan rätar snarare ut dem i mitt fall. Kan dock vara en felbedömning då jag inte kunnat testa det på allvar, på grund av den lilla flaskan. Jag är dock mycket intresserad av att köpa en fullsize och testa!

Innehåller 50% stomjölk.

Originalstorlek på 220 ml kostar 245 kronor hos Criolla.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar