tisdag 27 september 2011

The Bodyshop-nytt

Igår sprang jag in på The Body Shop med en 100:- check i högsta hugg. Slog till på ett bananschampo till mitt balsam (använde bananserien en del förra sommaren, trevlig doft) och en duschgel, Spiced Pumpkin och en hand cleanser gel.

Spiced Pumkin luktar kryddigt, lite sött och mycket gott.



Jag har tidigare använt Arnica S.O.S hand cleanser, som har en fräsch citrondoft. Denna produkt har jag gjort flera återköp på då det är kanongrej som alltid finns i min väska.

Sista slutklämmen.

Nu har även The Body Shop hand cleanser gel och eftersom det finns fyra olika dofter (jordgubb, rosa grape, mango och citron) ville jag testa! Jag trodde faktiskt att det skulle bli en jordgubb, men ikke. Mangon luktade himla fräscht och det vet jag ju sedan innan då jag har mango duschgel. Finns det någon som inte gillar mangodoft? Mangon och citron-dofterna var fräschast tyckte jag.


Kanske blir The Body Shop ersättare för Arnicas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar