lördag 1 december 2012

Produkter från Skinlife

I torsdags kom min beställning från Skinlife.se, dock hade de missat att packa ner en vara, dock hade de paketerat den varan direkt efter så det kom fram i fredags.

Det är min andra beställning från Skinlife, förra gången beställde jag bland annat en duschgel som det kommer omdöme om snart. Jag gillar Skinlife och det har fungerat bra med kundkontakten. Skall jag klaga så är det att jag önskar leveranstiden vore lite snabbare men det är väl värt sin väntan.


Det var schampot som kom lite på efterslänten. Bentley-balsamet hann jag testa igår och första känslan idag är att jag skulle behövt sköljt ur ännu bättre, även om jag tyckte jag var noggrann igår, då det var lite lite fett i längderna.

På bilden saknas Nonique Energi fuktkräm. Den har jag hunnit använda i tre dagar nu och den känns rätt bra än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar