måndag 1 juni 2015

True Organic of Sweden Undercover Agent

Jag hade stora förväntningar på deodoranten från  svenska True Organic of Sweden efter att ha läst goda recensioner om den. Och den håller faktiskt hög kvalitet. Armhålan luktar sällan svett även om kläderna ibland gör det när jag promenerat mycket (går ganska raskt). Det problemet har jag i och för sig med de flesta (egentligen alla) deos; att jag inte luktar illa men att svetten sätter sig i kläderna. Inte så det inte går bort i tvätten men ändå, jobbigt att gå runt och tycka att man luktar svett. Ett tips är att ha tyglappar mellan huden och klännings/tröjarmen medan man (t)raskar på så fastnar lukten i lapparna istället.

Nu tappades kanske fokusen, men den här deodoranten är faktiskt riktigt bra och jag känner mig fräsch med den. Doften är cypress och rosenträ. Doften är diskret och perfekt till både män och kvinnor.


Pris: 139 kronor hos Swedishbeautyfactory.se eller i deras fysiska butik.

1 kommentar:

  1. Jag använder denna just nu men även Thai Kristall roll-on deo som jag båda tycker fungerar bra! Har även haft Santes kristall deo som var bra, kanske någon utav dom passar dig bättre? :) / Hanna

    SvaraRadera