lördag 6 juni 2015

Ecoliving.se

Känner tyvärr att jag får varna för ekosidan ecoliving.se. Beställde därifrån den 27 maj men beställningen hanteras inte alls. När jag googlade på företaget samt tittade på deras hemsida och på facebooksidan är det flera som klagat/gett dåliga recensioner. Detta för att några fått vänta i flera veckor på leverans samt att det inte går att få kontakt med företaget. De har inget telefonnummer och svarar tydligen väldigt sällan mailkontakt och facebookinägg. Jag själv har mailat två gånger och försökt få kontakt med dem via facebook, utan resultat.

Som tur är beställde jag mot faktura, så har inte drabbats ekonomiskt. Skall ringa Klarna på måndag och höra efter med dem hur vi skall göra eftersom det är de som har hand om fakturan. De klagande inläggen/recensionerna går några år bakåt i tiden. Tycker ändå det är märkligt, då jag beställde från dem tre gånger i vintras och då tog det normallång tid att få varorna.

Jag är riktigt besviken på ecoliving.se och bara grejen att de inte har något telefonnummer är väldigt märkligt. Detta på grund av att de har både hemsidan och en fysisk butik påstår de på just hemsidan, men de flesta normala butiker brukar har telefon.


2 kommentarer:

  1. Trist med strul. Jag har inte handlat därifrån och kommer nu inte testa. Jag tycker det är väldigt konstigt när företag inte har en telefon dör man kan kontakta dem. Det är bättre att det har en telefon med telefonsvarare om de innehar tid att svara ön ingen alls.

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Mycket märkligt..

    SvaraRadera