torsdag 10 maj 2012

En extra Glossbox

I samband med en Bubbleroombeställning kunde man få en Glossybox om man skaffade ett halvårs premiummedlemskap på Bubbleroom för 99:-. Varför inte liksom =)

Hade dock redan fått allt förutom handkrämen tidigare.


Yoga Flow från Rituals i doften Indian rose & Almond Oil har jag sedan tidigare, men eftersom jag gillar den var jag bara glad att få en till.

Murads Exoliating Blemish Treatment Gel har jag också fått tidigare och vet inte riktigt vad jag tycker om den.

Biolage schampo från Matrix gav jag bort, lär jag göra med denna också.

Hand cream Intense Agran från LCN Orgn har jag inte sedan tidigare och verkade först intressant, men lukten! Urk! Vet inte riktigt vad den luktar, men lite surt nästan. Denna kommer ges bort eller slängas.

Fat Eye Stick från Eyeko har jag också sedan tidigare box, men i svart. Jag var inte så imponerad men denna i färgen Old Gold verkar faktiskt riktigt fin. Kanske är något att ha ändå?

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte vilken prenumeration handlar det om? GB för 99 för ett halv år? :-) Berätta mera!

    SvaraRadera
  2. Korrigerat lite, så kul som GB för 99:- i ett halvår var det dessvärre inte =)

    SvaraRadera