måndag 21 maj 2012

Vichyprodukter

Var på apoteket idag och handlade lite och slog till på Vichy Capital Soleil ansiktskräm med spf 25, samt två deos (två för 149:-).

Jag har börjat noja mig över de skador solen kan trassla till det med och jag har faktiskt använt krämen över ansikte och byst redan idag, känns bra så och har läst gott om den.


Likaså har jag läst gott om dessa deodoranter, därför jag slog till på dem. Jag är rätt nöjd med min ACO-deo men man är la alltid på jakt efter superdeon. Jag promenerar rätt mycket och nu när värmen slagit till med råge vill man ju vara 100 på att inte surna till under armarna. Tror för övrigt jag skall börja ha med mig en uppfräschningsdeo i väskan för säkerhets skull.

2 kommentarer:

  1. oh, jag har varit så himla sugen på Vichy! snälla, snälla skriv en recension sen? :D
    XOXO

    SvaraRadera
  2. Skall försöka med det =)

    SvaraRadera