lördag 16 februari 2013

John Masters Organics Bare Unscented Detangler

Detta doftfria balsam från John Masters Organics innehåller elva ekologiska extrakt och oljor som bland annat arnicaextrakt, calendulaextrakt och linfröolja. Det är ämnat för alla hårtyper och skall skydda, reda ut samt återfukta håret och detta är faktiskt det bästa balsam jag någonsin använt.

Jag har hår med självfall som nästan når till svanken och detta balsam känns milt, mjukgörande och utredande. Kombinationen av långt hår med att jag är rätt bra på att överdosera mängden balsam gör att den tar slut alldeles för fort!

Detta JMO-balsam har blivit mitt favoritbalsam. Jag har funderat på om man inte borde kunna tillsätta någon eterisk olja om man vill ha någon speciell doft. Skall eventuellt testa det någon gång, jag har beställt en ny flaska oavsett!

Pris: 249 kronor hos Eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar