lördag 2 februari 2013

OPI The Impossible

Det första Liquid Sand-lacket från OPI som jag köpte var det mörka Stay The Night, men det glömde jag fotografera (bilder och inlägg kommer) innan jag bytte till det senare köpet The Impossbile.

Jag gillar verkligen Liquid Sand-lacken och formulan! De är lätthanterliga och har bra torktid och 1-2 lager räcker fint. Detta är något de borde ta in i ordinarie sortiment.

The Impossible är ett rosarött lack med lite större glitterkorn, mindre glitterkorn och stjärnor. Stjärnorna har inte kommit med på penseln alls de 2-3 gånger jag lackat naglarna med detta lack och det stör mig inte alls. Jag hade nästan gärna varit utan de större glitterkornen också.

Pris: 150 kronor hos bland annat Kicks, Åhléns och Eleven.se.



Färgen är inte riktigt så knallig som bilderna vill få det till, det överensstämmer mest på nedre bildens naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar