lördag 7 februari 2015

Burt´s Bees Mango & Orange Body Butter

Den här body buttern doftar fantastiskt gott av mango och sommar. Att det var apelsin i också har gått mig förbi ända till idag av någon anledning. I början krävdes det lite bearbetning för att få krämen att sjunka in helt på benen men man skall inte alltid ha så bråttom, speciellt inte på semestern då jag använde den som mest. I mitten/slutet av burken så gick det fortare att smörja in. Vet inte om det kan bero på att man "kletat" runt i den och den "smält" till lite.

Den har varit skön och väldoftande att smörja in sig med och har hållit huden smidig. Jag kan absolut tänka mig en ny burk.

Pris: Jag köpte den på Kicks sommarrea, har för mig det var 70% rabatt, annars var det 50%. Normalt kostar den ca 175-195 kronor hos t.ex Kicks och Brallis.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar