måndag 4 juli 2011

The Body Shop Deep sleep

På The Body Shops rea köpte jag ett gäng duschgelér och lite body butters. Och de här två.


En spray att spraya över kudden och en kräm att smörja in sig över ställen som tex. handleder. Tanken är att de här produkterna skall få dig att slappna av och därmed lättare somna in. Och jag är nog beredd att säga att det fungerar.. Jag brukar spraya över kudden varje natt och smörja in handlederna och bakom öronen, och sedan om jag somnar lättare på grund av det eller inte vet jag inte riktigt. Sedan kan det ju bero på utmattning från att man jobbar dagarna i ända.

Men ändå.. Jag "måste" använda de här produkterna när jag lägger mig nu, och om jag vaknar när jag inte bör så brukar jag ta en ny omgång av krämen.

Det här är absolut produkter jag kommer att köpa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar