söndag 3 juli 2011

Macadamia Natural Oil


Macadamia Natural Oil har på det stora hela bra produkter tycker jag. Jag är speciellt förtjust i håroljan, den gör håret glänsande och har en "sammetsmatt", lätt kryddig och fyllig doft.
Schampot tycker jag luktar maskros, balsamet är ett leave in och luktar inte riktigt bubbelgum men sött och lite fruktigt på något mycket trevligt sätt. Hårmasken luktar fräscht sött, nästan lite lime blandat med socker.

Till en första början var jag jättenöjd med alla produkter, men efter ett tag så tycker jag inte att schampot är så fantastiskt längre. Jag upplever att det torkar ut snarare än återfuktar håret. Däremot tycker jag att oljan i kombo med balsamet är en riktig hit.

Schampot lär jag alltså inte köpa om, men oljan har jag uppgraderat till den större modellen. Balsamet och masken har inte hunnit ta slut ännu men kan nog bli återköp på dem med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar