torsdag 21 juli 2011

Dille på hårinpackningar

Igår hämtade jag ut ett paket från Lyko, med totalt tre hårmasker och en hårolja.


Orofluido har fått väldigt bra recensioner så nu slog jag till på hårolja+maskpaketet. Jag är ju redan väldigt förtjust i min Macadamia Natural Oil-olja och tycker verkligen om doften också. Orofluidos olja luktar lite mer åt apelsinhållet och första sniffen så tycker jag i alla fall luktmässigt bättre om Macadamias. Upp till bevis nu Orofluido!



Det blev också en L´oréal Absolut Repair och en Grazette hårmask i en 1-litersflaska med pump och lukten lutar lite åt sköljmedel, dock inte sagt att det är negativt (tror jag). Sistnämnda var jag lite osäker på om jag skulle beställa hem, men vad tusan, man får la testa!



Har en hel del hårmasker nu.. Sedan tidigare knör redan The Body Shop Rainforrest Radiance, en Schwarzkopf Gliss Deep Repair 19, L´oréal Elvital Nutri Gloss, hårmasken från Macadamia Natural Oil samt en hårmask från terre d`Oc. Mitt hår mår bra och känns bra av regelbundna inpackningar och olja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar