måndag 4 juli 2011

Paket från Lush

Idag kom paketet från Lush fram! Jag stod i valet och kvalet mellan en Squeaky Green och Soak´n Float. Det bidde den sistnämnda tillslut då jag tänkte att den kanske är bäst mot min hårbotten som gärna blir torr och kliar. Blir nog en Squeaky Green också om inte alltför länge!


Vad mer som kom i lådan är Silky Underwear powder och Vanilla Puff powder. Jag tycker puder är jäkligt checkt att använda på låren en varm sommardag för att minska friktion då man har klänning/kjol samt att ta på sig för att motverka att man blir lika kletigt av svett en varm dag. Har deras Coconut deo powder, som jag nog aldrig har använt som just deo, däremot till ovannämnda ting och dessutom som torrschampo när jag inte har hunnit tvätta håret.

Vanilla Dee-lite är en vaniljlotion och kronan är King of skin crown, en body butter. Slutligen kände jag att jag ville testa Sweet & Shower, en duschgelé som även skall gå att använda till håret. Den innehåller melass och den känns faktiskt lite som olja, vilket den här produkten är tänkt att efterlikna som en protest mot oljeborrning.

Jag hade för mig att jag klickat med en Dirty Toohty Tabs och en produkt till, men det kanske aldrig hamnade med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar