onsdag 10 augusti 2011

MUS Festival

När jag köpte Festival kände jag egentligen inget speciellt. Men jäklar, efter första riktiga användningen så är jag fast, färgen var mycket finare än jag först trodde! Vid senare tillfälle märkte jag också att den glimrar lite i guld/gult, något jag inte heller upptäckte från första början. Tittar man noga till vänster på underläppen ser man lite guldglimmer. Alt. klicka på bilden så förstoras den. I "rätt" ljus så glänser det en hel del och när man torkat bort läppstiftet skimrar det som blir kvar en hel del i guld.


Visst är det kul när saker blir bättre än man först trodde? Dessutom tycker jag det var bra hållbarhet på det här läppstiftet, även efter man ätit eller druckit. Hållbara läppstift  är ett plus och det här är det utan att vara uttorkande på läpparna = stort plus.

Pris: 170 kronor hos Make up Store.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar