söndag 7 augusti 2011

Skydda dina läppar

Jag har två favoritprodukter för torra, nariga läppar - eller om man bara vill fortsätta hålla dem mjuka!

Nämnligen Cliniderm Lip Repair och Oriflame Tender Care. Den senare var en favorit länge innan jag köpte Lip Repair som jag faktiskt tycker är ännu bättre. Båda gör läpparna mjuka och härliga och Lip Repair är svagt skär och skimrande med en lätt doft av vanilj, medan Tender Care är helt genomskinlig och doftlös.

Att Lip Repair är i tub gör nog också att jag tycker lite bättre om den, eftersom det blir så kladdigt att pilla i burken, speciellt när den börjar gå mot botten. Jag har haft ögonen på Tender Care Lip Balm som är samma som Tender Care fast i stiftform.


Något jag upptäckte nu - och inte har lagt märke till tidigare - är att Tender Care finns med vaniljdoft! Hur kunde jag missa detta? Och då kan jag bara säga som några kommenterat på "TC" Lip Balm  - Hoppas den kommer i vanilj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar