fredag 12 augusti 2011

Lush Sweet & Shower

Sweet & Shower är en dusch"gel"/schampo. Jag tycker inte riktigt om den som duschgel, på tok rinnig och sölig. Men som schampo tycker jag om den, till och med mycket bättre än Lush´s schampokakor, då jag alltid tycker att hårret blir "gnissligt" under tiden man tvättar med kakorna vilket håret inte blir av Sweet & Shower. Jag har faktiskt köpt ytterligare en burk då Sweet & Shower är en tillfällig produkt.


Sweet & Shower består till stor del av melass och skall efterlikna svart olja. Lukten på produkten är just melass och luktar dovt-fylligt sött.

Burken som ny.

Burken använd några gånger =)
Intäkterna får den här produkten går till IEN (Indigenous Enviromental Network) som arbetar för att förbättra villkoren för de ursprungsinvånare som får leva med konsekvenserna från oljeindustrin.

Oanvänd.
Ca. pris: 89 kronor.

4 kommentarer:

  1. Haha vad kool den ser ut! Blir det svart och geggigt i duschen efter användning?

    SvaraRadera
  2. Snarare orange/brunt, men det är lätt att skölja bort!

    SvaraRadera
  3. Gud vad cool den ser ut, jag vill ha! Haha, men jag har inte tagit mig för att beställa något från Lush ännu. Borde göra det nån dag då det inte går att köpa deras produkter i nån butik här uppe :)

    SvaraRadera
  4. Du får hålla span på den Tyrannika! Den är en "kampanj"grej och inte ur ordinära sortimentet!

    SvaraRadera