lördag 6 augusti 2011

China Glaze Matte Magic & Seche Vite Dry Fast Top Coat

Jag är inne på min tredje China Glaze Matte Magic. Det är än så länge det enda nedmattande lacket jag har (utöver Trind Nail Repair Matte) och jag är nöjd med det. Dock är jag sugen på att testa Isadoras nedmattade lack också.

Jag har sedan ett tag tillbaka Seche Vites förtunningsmedel som är bra att ha då dessa förbannad nagellack i princip alltid segnar till i slutändan. Jag har tidigare testat Trinds Quick Dry men efter att ha testat Seche Vites Dry Fast Top Coat är jag nog lite fast. Den är bra, precis som man har läst så många gånger i andra bloggar.


Nu har jag redan ordnat mina naglar idag, men kommer nog försöka slänga in en före-efter bild hur det blir med Matte Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar