tisdag 9 oktober 2012

Dr. Hauschka Stone Colour Collection

Denna ögonskuggspalett, Stone Colour Collection från Dr. Hauschka, är nog det bästa ögonskuggsköp jag någonsin gjort! Jag är förbaskad nöjd rent ut sagt! Jag har varit på jakt efter en bra ögonskugga med matta jordiga/brunaktiga färger och Stone Colour Collection har fina matta färger.


Hållbarheten är rätt bra, speciellt med foundation/BB Cream/primer under. Dessutom är den mörkaste färgen perfekt att fylla i mina ögonbryn med, inte för ljus, ger inga röda toner och den är inte för mörk. Bättre än de skuggor/pennor jag tidigare testat att fylla i brynen med. En multifunktionell palett för min del.


Från vänster: Sand,  Light Brown, Antrachite, Soft Grey. Jag har inte reflekterad över den sista skuggan som grå, utan snarare en rökig brun.


Från Vänster: Sand, Light Brown, Soft Grey, Antrachite. Färgerna är inspirerade av sand och stenar.


Pris: 315 kronor hos Life eller Dr. Hauschas hemsida/webbutik.
 Från vänster: Sand, Light Brown, Antrachite, Soft Grey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar