tisdag 2 oktober 2012

The Body Shop Hemp Hand Protector

Jag har tyckt om Hemp Hand Protector mycket mer än vad jag faktiskt trodde jag skulle göra. Jag gillar den praktiska och snygga "målarfärgstuben" och att den faktiskt både mjukgör och återfuktar tassarna. Den är lite kladdig en kort stund, men jag överdoserar gärna lite och smörjer därefter in noga, men den stunden är inte besvärande lång och denna handkräm är för närvarande min vapendragare på jobbet.

Det jag inte är riktigt varit överens med är doften. Lite fuktig, jordigt och gräsigt. Men man vänjer sig och illa den inte (nästan så jag gillar den lite när jag tänker efter) och det är inte någon ihållande doft som irriterar på något sätt. Överväger nog ett nytt köp.

Pris: 125 kronor.

1 kommentar:

  1. Håller med dig! Har själv testat den här och kommer inte överens med doften.

    SvaraRadera