onsdag 20 januari 2016

Lush Lord of Misrule

Lord of Misrule är som ett tungt sammetsdraperi. Mjuk, fyllig och mörk. Jordig patchouli och svartpeppar är doften på Lord of Misrule och då den är ganska tung doftmässigt så kräver den sitt tillfälle, då jag inte orkar med tunga dofter alla gånger.

Den här duschgelen är försedd med glitterpartiklar men de syns inte så mycket och lämnar inget skimmer på kroppen efter dusch, vilket jag tycker är bra. De dagar jag varit på humör har jag faktiskt använt den som parfym, genom att gnida in lite lite duschgel på insidan av handlederna.


Pris: Den här produkten var en Halloweenprodukt och finns inte att köpa längre. Kommer kanske tillbaka till nästa Halloween? Har för mig den kostade typ 89 kronor för det minsta flaskan på 100 g som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar