söndag 1 juli 2012

Lush BB Seaweed

Nu, egentligen för långt efter, har jag använt innehållet i provburken med BB Seaweed jag fick med min senaste Lush-beställning. Den skulle nog kunna ha delats upp på två, men då jag gått över tiden med den kletade jag på allt och den fick sitta på under tiden jag utövade lite morgonyoga.

Då den stått i kylen och var väldigt kall fick huden en liten chock först men den kändes skön på och stelnade utan att det kliade eller stramade. Jag har känslig vilket denna masken skall vara anpassad för. Den skall mjukgöra och återfukta och det tycker jag nog allt att den gjorde. Jag har inte känt något obehag och ej heller att jag skulle ha blivit uttorkad och stram av masken. Kan nog tänka mig att köpa en fullsize av denna.

Pris för fullstorlek (75 g): 119 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar