tisdag 17 juli 2012

Peachy Picks Juli

Även denna gång lyckades jag vara hemma när mitt Peachy Pickspaket kom, vilket gläder mig. Och vilket fint innehåll sen!


Snails Nail Polish: Detta är mitt första vattenbaserade lack. Att det tvättas bort med vatten känns helt värdelöst, då man tvättar händerna ganska ofta. Vill man öka hållbarheten kan man använda ett topplack, hoppas vanliga topplack som typ Seche Vite funkar!

Det skall oavsett bli spännande att testa ett vattenbaserat lack och jag är nöjd med att ha fått ett ytt nagellack till min samling.

Dr. Hauschka Ansiktsolja: Den här luktar lite örtigt, på ett bra sätt, och skall reglera en överdriven fettproduktion. Nu har jag inte en fet hudtyp men skall nog testa denna ändå. Älskar oljor!

Ekotandborste: Jag har varit intresserad av att köpa en, så kul att få testa på!

Marilou BIO Day Cream: Jag har aldrig lockats av Marilou Bio, tror mycket ligger hos förpackningen. En barnslig, lite för enkel förpackning. Jag vet att detta har gjorts för att kunna hålla priserna nere, men jag betalar ärligt talar 10-20 spänn mer för en lite lyxigare förpackning. Dock ar jag hört gott om en del av produkterna och jag skall ge denna dagkräm en ärlig chans.

Natuderm Hand Cream: Denna består bland annat av olivolja och ginko. Ginko har jag aldrig hört talas om tidigare men det måste vara den som luktar så ljuvligt och jag älskar redan denna handkräm!

Jag har längtat efter mitt Peachy Pickspaket och jag är nöjd med innehållet även denna gång! Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Vad fick du för nyans på ditt nagellack? Det ser lila ut på bilden.
    Jag fick ett rosa. :)

    SvaraRadera
  2. Jo lilaaktigt, jag hade hellre fått ett rosa! =)

    SvaraRadera