tisdag 31 juli 2012

Glossybox Juli

Jag tjuvspanade på andra bloggar hur månadens innehåll i boxen skulle bli. Samtliga hade fått samma produkter och jag önskade innerligt att jag också skulle få samma produkter som de, och det fick jag!


Alessandro International Pedifix Feet Heel Rescue Balm: Jag har precis köpt en ny fotkräm men vad gör det att ha en till? Skall bli intressant att se om den mjukar om något bra eller ej.

Brilliantsmile Whitenong+ Toothpaste: Blekande tandkräm, skall bli spännande att testa och se om den ger någon effekt!

Alessandro International Pro White Nail Polish: Ett nagellack som skall neutralisera missfärgningar. Bra om den funkar, för om man har fått lite missfärgning så kan det förstöra en vacker fransk manikyr.

Anatomicals Farewell the Scarlet Pimplehell Cleansings Mud Mask: Ansiktsmasker är alltid skönt.

Skinplan Vitamin C Booster: Ett pulver som man skall blanda i sin dagkräm för att korrigera och boosta huden. Hmm.. Jag använder mest olja till ansiktet, kan man blanda med det med tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar