tisdag 26 januari 2016

Lurk BB 11

Jag äger ännu ingen full flaska BB 11 från Lurk. Men provröret på ca 1 ml (59 kronor) räcker långt och därför gör jag en recension ändå :)

Nedanstående beskrivande text markerat i mörkblått är saxat från Swedish Beauty Factory.

Naturlig parfymolja med förföriska noter av ambrettefrö (söt, tung blomdoft) som blandas med värmande svart balsam och saftiga blommor för att skapa denna levande och vilda blandningen. En distinkt doft som är sensuell och förvånansvärt fräsch.

Det är en väldigt trevlig doft och även om den kanske inte är lätt så är den inte speciellt tung heller. Den bolmar inte ut utan ligger tryggt förvar i den "intima zonen", alltså att man måste vara nära för att njuta av doften.

Jag brukar dessutom blanda denna med Tsi-La L´Absolu Vanille, på min hud gifter de sig jättefint!


Pris: 465 kronor hos Swedish Beauty Factory eller i deras webshop swedishbeautyfactory.com.

1 kommentar:

  1. Smart att blanda parfymer. :-) Det har inte jag tänkt på. Jag har förutsatt att de skulle kollifera med varandra.

    SvaraRadera