onsdag 27 januari 2016

RMS UnPowder

När Eleven hade rabatt på RMS i december köpte jag julklappar till mig själv, bland annat detta ofärgade puder. UnPowder finns även i tre färgade varianter som jag också kan tänka mig att testa för att se om de är lika bra som den ofärgade!


UnPowder innehåller bara silica och huden blir löjligt babymjukt efter jag pudrat på! Jag föredrar att använda en stor kabukiborste istället för den medföljande puffen och pudrar främst ovanpå foundation för att sätta foundtionen och matta ner den. Ibland använder jag den även innan foundation men det är sällan. Sade jag att du blir sjukt mjuk? Önskar att den aldrig tar slut och när den gör det hoppas jag att jag hittar den på kampanj igen!


Pris: 390 kronor hos Eleven.se. De färgade varianterna finns även hos Softskin.se och Swedishbeautyfactory.com/deras fysiska butik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar