torsdag 21 januari 2016

Neal´s Yard Remedies Wild Rose Beauty Balm

Wild Rose Beauty Balm är en riktig multiprodukt och en härlig sådan! Den funkar som ansiktsbalm, ansiktsmask, ansiktsrengöring och som mild exfoliering med den medföljande muslinduken. Jag använder den som närande ansiktsbalm dag och eller natt när jag tycker det behövs och på bristningar och torra partier. Den fungerar även under make up och den funkar dessutom bra som hårolja.






Doften är lite jordig och balmen smälter till olja av kroppsvärmen. Skall man ha med sig så lite produkter som möjligt är den här ett bra val att packa ner.



Pris: 459-495 kronor hos Skincity.se och Eteritique.se. Jag köpte min med ordentlig rabatt i somras hos Skincity. Hoppas den är på nedsatt pris snart igen för min är snart slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar