söndag 5 augusti 2012

Burt´s Bees Hand Cream

Denna handkrämen från Burt´s Bees är 100% naturlig med ingredienser som bivax och banan och den luktar så gott i buken att jag gärna skulle vilja äta innehållet. När jag väl smort in händerna har jag varit tudelad till doften. Ett tag tyckte jag nästan att det luktade lite bacon om händerna, något jag inte tycker längre, även om det fortfarande luktar konstigt och absolut inte banan.


I alla fall så gillar jag denna burk med kräm då den känns återfuktande och är behaglig att smörja in sig med. Ibland när jag skall återfukta naglarna mellan lackningarna så har jag bland annat masserat in denna krämen över dem och det har känts fint. Denna handkrämen tar en liten stund på sig att sjunka in men inte så mycket att det stör.

EDIT: Jag har upptäckt hur fantastiskt trevlig den här krämen är att använda som fotkräm! Fet, återfuktande och len.

Pris: 119 kronor hos bland annat Eleven.se, Kicks och Kronans Droghandel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar