fredag 17 augusti 2012

Peachy Picks Augusti

Idag kom månadens Peachy Picks, woho! Alltid lika förväntansfull när jag väntar på det =)


Logona Balance Schampo Lemon: Schampo för oljigt hår med känslig hårbotten. Oljigt hår har jag inte, däremot känslig hårbotten. tittade på de andra man kunde få, Repair Ginko och Volume Honey Beer. Repair Ginko verkar vara mer för mig, eventuellt köper jag den någon gång.

Organics by Sara Massageoil Activating Rosemary: En massageolja som även skall fungera som kroppsolja och verka aktiverande och fungera till muskelmassage.

Green Love Organic Perfume Fruits & Berries: Åh! Velat testa dessa parfymer! Allra helst hade jag velat ha björnbär/vanilj alternativt vaniljkola, men denna luktar riktigt mysigt med.

Acquizhen Gentle Exfoliating Mask: Det här är också en produkt jag velat testa!

Acquizhen Freshening Cleanser: Har hört gott om detta märke, så skall bli intressant att se hur rengöringen är.

Acquizhen Eye & Delicate Skin Serum:  Serum av alla de slag gillas!

Ett fint paket med fint innehåll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar