söndag 5 augusti 2012

Weleda Birch Cellulite Oil

Jag har använt Birch Cellulite Oil som skall verka mot celluliter i strax över en månads tid. Den skall helst masseras in två gånger om dagen och jag har följt det de flesta dagar, morgon och kväll. Det är en behaglig del av hudvårdsrutinen och efter insmorning masserat med en skrubb/massage"borste" från Weleda, som jag fick på köpet.

Jag tycker nog att rumpan i "ikke-spänt" tillstånd ser slätare ut men om det beror på oljan i sig, eller effekten tillsammans med Birch Body Scrub eller de facto att jag springer sedan en tid tillbaka. Kansket en kombination?

Jag har slösat mer med oljan än vad som egentligen behövt då min snart är slut och det är först sista veckorna som jag doserat mer lagom. Jag är osäker på vad oljan medfört och inte men känner att jag nog vill köpa en ny flaska.

Pris: 249 kronor hos Kicks och Åhléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar