söndag 5 augusti 2012

Weleda Birch Body Scrub

Jag köpte den här skrubben tillsammans med Birch Cellulite oil och har använt den ca en gång i veckan över rumpa, höfter och lår. Då den är väldigt dryg  och samtidigt lätt att massera vidare har jag ofta masserat vidare den ut över mage, byst, armar och ben.

Formulan är härligt krämig med små vaxpärlor, bestående av bivax och karnaubavax, har ett hudvänligt pH-värde och det är helt underbart att massera in sig med denna. Det bästa är att jag känner mig babylen efteråt! Den luktar lite citrusaktigt utan att vara citrus och jag gissar att det är björken som slår igenom - gott hur som!

Köper gärna om denna för den känns helt underbar i duschen och jag känner mig mjuk och fin efteråt!

Pris: 149 kronor hos Kicks och Åhléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar