torsdag 30 augusti 2012

Glossybox Augusti

Min första tanke när jag hämtade ut månadens Glossybox var att den var väldigt lätt. Och i boxen dolde sig..



I den vita kartongen låg denna BB Cream.

Weleda Body Lotion: Blir första gången jag testar Weledas lotion så tycker det är väldigt trevligt att få testa på nu.

Jelly Pong Pong Irish Cream Pavlova Lip Frosting: Läpptglans på tub eller vad man nu skall kalla det.  Verkar vara en fin rosa nyans och tuben påminner mig om ett rosa bubbelgum som fanns (finns?) på tub. Dock får jag säga att det är ett himla opraktiskt med en tub av det här slaget till en läpprodukt.

Glossy Box Lipstick: Verkar vara en ganska fin färg på detta stift.

Toni & Guy Gloss Shine Serum: Jag använder inte glansserum vidare ofta, men vi får la se.

L´Oréal Paris Nude Magique BB Cream SPF 15: Testade lite snabbt på ovansidan av handen, såg ut som gråaktigt cappuccinopulver i krämform men antog en passande färg när det var insmort. Intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar